Ontdekt in maart

Nicolas Vahé maakt een hele variëteit aan producten, van olijfolie tot confituur, chocolade tot limonade.

Via de Foodnomads box heb ik kunnnen proeven van de marshmallows en chocoladefondue.

De marshmallows zijn heerlijk zacht, smelten op de tong en hebben een fris-fruitige perziksmaak. Lekker genoeg om ze zo op te eten, en de uitdaging is om niet het hele zakje op te eten.

Ik heb ook de marshmallows gedopt in de chocoladefondue van Vahé, dit is een klein keteltje gevuld met originele chocoladesmaken. Ik heb de witte chocolade met framboos getest, de heerlijke frisse toets van de framboos doet de witte chocolade minder zwaar uitvallen.

Het potje met chocolade zet je simpelweg in een schaal of pot met warm water, au bain marie dus, en laat het even staan in dat warme water zodat de chocolade rustig kan smelten.


Deze maand heb ik niet veel ontdekt, maar de marshmallows van Nicolas Vahé zijn heerlijk en het inspireert me om eens zelf marshmallows te maken. Wie weet, binnenkort op de blog.

Ook ben ik nieuwsgierig naar de lemonades, wanneer het weer nog wat warmer wordt zijn homemade lemonades (of bijna homemade lemonade) heerlijk om af te koelen.

Nicolas Vahé vindt je in de Huiszwaluw te Gent. Ik zou eens moeten langsgaan en kijken of de heerlijke marshmallows en de lemonade daar te koop zijn. Maar ze verkopen daar heel leuke (Scandinavische) spulletjes, dus dan kom ik gegarandeerd thuis met meer dan enkel marshmallows.

Leave a Reply

