Gedachtenwolk

Soms heb ik zin om te babbelen over andere dingen waarmee ik mij bezig hou in het leven. Maar ik weet niet goed of het een meerwaarde zou zijn aan mijn blog, uiteindelijk is het Silke Bakt dat ik mijn blog gedoopt heb en niet Silke Knutselt, of zoiets.

Er zijn nog zo veel dingen die ik leuk vindt maar dat ik niet zo vaak doe als bakken of koken. Misschien stimuleert erover bloggen mij om dat meer te doen en vinden jullie dat wel leuk. Wie weet!

Maar moet ik mijn blog dan veranderen? moet het dan silke duizendpoot worden? Want misschien ben ik dat wel, er zijn verschillende dingen die ik leuk vindt maar eigenlijk niet de volle goesting heb om dat elke dag te doen of heb ik de volharding niet om daar een echte hobby van te maken.

Ik weet niet wat ik van deze blogpost moet verwachten, meningen zijn altijd leuk en zo; maar dan moet ik wel eerst een reactie krijgen. Ik hoor u al denken: waarover zou je dan schrijven. Awel, ik zou soms eens wat posten over de katten die ik opvang of over iets dat ik genaaid heb of iets over auto’s of misschien over totaal iets random. Misschien iets dat van mijn hart moet maar dat ik niet goed weet waar of tegen wie…

One thought on “Gedachtenwolk

Leave a Reply

