Over bloggen…

Ik heb ondervonden dat bloggen en werken heel moeilijk te combineren is voor mij. Ik vind het wel een beetje jammer dat ik nog onregelmatiger blog dan voordien, maar ik ga mijn best doen om toch wekelijks iets te posten, dat lijkt me wel haalbaar. Ik ga wat bewuster moeten bloggen en wat meer moeten plannen, denk ik.
Dat was altijd iets spontaan, zo van: ik vind dit wel leuk/lekker/interessant, misschien moet ik daarover iets schrijven want ik wil dat anderen dit ook proberen/weten.

Ik ga sowieso nog maandelijks de ‘Daring Bakers’ uitdaging posten, hoewel het ernaar uitziet dat er deze maand geen uitdaging is…

Ik was ook van plan om mijn blog wat te verruimen, dus niet enkel bloggen over wat ik uitsteek in de keuken. Dat valt nu misschien ook in het water, of ook niet. We zien wel wat er volgt en wat ik uit mijn duim kan zuigen om hier neer te schrijven.

Leave a Reply

